Автоспорттағы тұлғаның рөлі өте маңызды. Сіз ең талантты инженерлерден, дизайнерлерден және жарысушылардан тұратын команда жинай аласыз, бірақ бұл команда табысқа жете алмайды. Мықты және көреген басшы қызметкерлердің күштерін біріктіріп, оларды дұрыс бағытқа бағыттай алады.
Бүгінгі күні тіпті Betandreas казиносы спорттық ставкалардың коэффициенттерін анықтау кезінде Формула-1 командасының көшбасшыларының мәртебесін ескереді. Айтпақшы, автокөлік жарысы құмар ойыншылар арасында қайтадан танымал болды. Виртуалды ойын клубтары Формула-1 ставкалары үшін бонустар береді және балама ретінде тақырыптық ойын автоматтарын ұсынады.
Формула 1-ді қоршап тұрған эксклюзивтілік аурасының бұл көңілсіз, күрделі, өршіл, бірақ көліктерге деген құмарлығына көп қатысы бар, адам. F-1 ұшағының жарты ғасыр бойы сары фонда қара айғыр, Ferrari командасының логотипі жылдамдық пен жеңістің символына айналды. 1920 жылдардың аяғында өзінің сәтсіз жарыс мансабын аяқтаған Энцо Феррари ұйымдастырушы және көшбасшы ретінде өзінің шынайы шақыруын тапты. Алдымен итальяндық “Альфа Ромео” командасында, содан кейін өз командасында жетістікке жетті. 1988 жылы Қайтыс болғанға дейін Комендаторе Ең танымал Және атақты Формула 1 командасының барлық процестерін сенімді түрде басқарды.
Lotus командасының негізін қалаушы және иесі колин Чапман Формула-1 тарихына көптеген озық идеялар мен инновацияларды енгізген революционер ретінде енді. Оның ең танымал техникалық жетістіктерінің қатарында Чапманның көзқарасының арқасында Формула 1-нің келбетін айтарлықтай өзгерткен монокок пен жер эффектісі бар.
Рон Деннис, бұрынғы механик және жасөспірімдер арасындағы формула және дене шынықтыру чемпионаттарында бақ сынаған Project 4 Жарыс командасының иесі, 1980 жылы Қиын жағдайға тап болған McLaren басшылығын өз қолына алды. Бірнеше маусымның ішінде ол команданы Формула-1-дің сөзсіз көшбасшысы мәртебесіне айналдырды. Деннис 50-60-шы жылдарға тән романтика мен ынта-жігерді алмастыра отырып, автокөлік жарысына іскерлік көзқарастың символына айналды. дегенмен, оның прагматизмі туралы айтпас бұрын, ол шын жүректен сенетін шабандозды құттықтаған кезде оның әдетте суық көздерінің қаншалықты жылы жарқырайтынын есте ұстаған жөн.
Формула 3-те өте табысты жүргізуші Болмаған Фрэнк Уильямс 1968 жылы досы Пирс Кариджмен Күш біріктіріп, Формула 2-де Brabham көлігін сатып алу үшін өз командасын құрды. Команда Формула-1-де бір жылдан кейін дебют жасады, бірақ Нағыз жетістік Уильямс автокөліктерді өз бетімен құрастыра бастаған кезде келді. Қаржылық қиындықтарға, бірқатар сәтсіздіктерге және достарының жоғалуына қарамастан, “темір” Фрэнк табысқа жетті. Оның өсиеті мүгедектер арбасына таңылған ауыр жол апатынан кейін де бұзылған жоқ.
Кен Тирреллдің сымбатты фигурасы Көптеген жылдар бойы Формула-1 ұрпақтарының сабақтастығын бейнелеп келеді. Осы спорт түріндегі романтиктер ұрпағының соңғы өкілі Кен ағай мотоспортқа ұзақ уақыт берілгендігінің арқасында рейтингімізде жоғары бағаға лайық. Оның командасы тұрақты қаржылық қиындықтарға қарамастан, Формула-1-де 29 маусымды өткізіп, ең жақсы жылдары көрнекті орындарды иеленді. Тиррелл жарыс таланттарының ізашары ретінде беделге ие болды. Оның шәкірттерінің арасында Джеки Стюарт, Франсуа Северт, Дидье Пирони, Мишель Альборето, Жан Алеси және Стефан Беллоф сияқты жұлдыздар бар.