Нур-Султан
Сейчас
-13
Завтра
-6
USD
377
-0.42
EUR
409
-0.53
RUB
5.95
+0.02

Бензиннің орнына быламық құйғанды қалай білуге болады

572

Егер бұрын сапасы төмен бензинді шағын жанармай құю бекеттері саудаға салса, енді наразылық мұнай нарығындағы негізгі ойыншылардың атына айтылуда. ЕО мен Жапония шығарған жаңа және қымбат Фото4117автомобильдердің иелері бензинді тек ірі жанармай бекеттерінде құятындарын айтуда.

Қоқыс жұмыс істетпейді

Мамандардың айтуынша, бензин багінде қоқыс неғұрлым көп болса, бензин айдағыш соғұрлым аз жұмыс істейді. Алғашқы белгі — оталдыру білтесінің жұмысы нашарлайды. Одан кейін бүкіл жанармай жүйесінің жұмысы бұзыла бастайды: торша-сүзбе және мұқият тазалау сүзбесі бітеліп, бензин айдағышқа салмақ түсіп, бүріккі бітеле бастайды Одан кейін катализатор жұмысында ақау пайда болады. Осының барлығы, түптеп келгенде, қозғалтқыштың тозуына әкеліп соғады.

Бір жағынан қарасаң, қазір барлық жанармай бекеттері сүшгіштермен жабдықталған. Олар тот пен қоқыстың елеулі бөлігін колонкада қалдырады, дегенмен көп нәрсе өтіп кетеді.

Автомеханиктер түрлі әңгімелер айтуда, бірде оларға лауазымдық міндетіне жанармайдың сапасын қадағаулау кіретін шенеунік келіп, өз джипінің жанармай жүйесіне шағым айтыпты. Енді бірде жанамай құю бекетінің қожайыны өз көлігіне торша арқылы бензин құйған.

Фото1114– Негізінен «лас» бензинге наразылықты соңғы жылдарда шыққан заманауи автомашиналардың иелері айтуда, – дейді Organic мұнай өнімдерін тәуелсіз сараптау орталығының директоры Акмарал Калмуратова. – Қазақстандағы мұнай өңдеу заводтары, әзірше, жаңа технологиялармен және заманауи құрал-жабдықтармен жарақтандырылмаған. Сондықтан олар жаңа автомобильдерге қажетті, сапалы евро-3, 4 и 5 бензиндерін өндіре алмайды. Біз жаңа автомобильдерге жарамайтын евро-2 бензинін өндіреміз. Сондай-ақ бізде жанармай сапасына бақылау жасау мемлекеттік деңгейде, сондықтан бізде әкелінетін жанармайдың сапасы туралы шынайы ақпарат жоқ.

Пайда табу үшін қосылатын қоспалар

Бұдан тыс, шетелдік жаңа «темір тұлпарлар» жанармай құюшылар октан санын арттыру мақсатында дайындаған алуан қоспалардан тұратын түрлі «қиратушы қойыртпақтарды» қабылдауға лайық болмай шықты.

свеча-с-пробоем– Бензин өндірудің негізінде жанармайдағы октан санын арттыратын қоспаларды қосу технологиясы жатыр, – дейді Андрей Попов. – Ондай қоспаллардың алуан түрі бар. Атап айтарлығы, біздің еліміз осындай қоспаларды пайдаланатын әлемдегі аз мемлекеттердің қатарында. Тағы бір мәселе, Мемлекеттік стандарт қоспаларды жанармайға қосуға рұқсат бере отырып, оларды пайдаланудың шекті мөлшерін белгілемеген, мұны неғұрлым жоғары кіріс алуға ұмтылған пайдакүнемдер өз мүддесіне пайдалануда. Дамыған елдерде мұндай қоспаларды пайдалануға тыйым салынған, өйткені олардан мотор қатты зардап шегеді. Қоспалар қосылған бензинді пайдаланғанда от алдыру білтелерінде ашық қызыл түсті күйік пайда болады. Аавтобиль иелері оны «қызыл ажал» деп атайды, ол жанармайдағы темірдің шектен тыс мөлшерде екенін дәлелдейді.

Айтпақшы, автоөндірушілер біздегі жанармайдың «ерекше» сапасы туралы хабардар. Сондықтан олар от алдыру білтелерін, майды және т.б. жиі ауыстыруды ұсынады. Ал бұл автомобиль ұстаудың құнын елеулі арттырады. Мәселен, өндірішілердің айтуынша, Еуропада иридий от алдыру білтелері ауыстырылмай 90 мың километр, АҚШ-та 100 мың миль, яғни, 168 мың километр «жүруге» қабілетті. Ал біздің елде ондай от алдыру білтелері 20 мың километрден артық жүрмейді.


 

© «365 Info», 2014–2020 info@365info.kz, +7 (727) 350-61-36
050013, Республика Казахстан г. Алматы, мкр. Керемет, дом 7, корпус 39, оф. 472
Заметили ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter